.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سوداگران مرگی که خود را شخصیت بازی رایانه‌ای تصور می‌کردند
راننده و سرنشین حامل مواد مخدر که خود را شخصیت بازی‌های رایانه‌ای تصور می‌کردند توسط پلیس فسا متوقف شدند.
سوداگران مرگی که خود را شخصیت بازی رایانه‌ای تصور می‌کردند

سرهنگ دوم سعیده جمالزاده معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی شهرستان فسا اظهار کرد: سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر برای رسیدن به اهداف شومشان از هیچ حقه‌ای دریغ نمی‌کنند، چنان که اگر از هوش خود در مسیر درست زندگی و یا خدمت به خلق استفاده می‌کردند، چه بسا موفقیت‌های زیادی را پیش روی خود هموار می‌یافتند.

 

او ادامه داد: مافیای قاچاق مواد مخدر فقط سود خودشان را در نظر می‌گیرند؛ زندگی فلاکت بار معتاد و بیچارگی خانواده و جامعه نابسامان، موضوعی است که در مقابل سود کلان ناشی از خرید و فروش مواد افیونی به ذهن آنان خطور نمی‌کند و اگر زمانی با آن مواجه شوند، با پوزخندی از سر زرنگی خود و درماندگی معتاد از کنار آن عبور می‌کنند؛ به همین سادگی...

 

سرهنگ دوم جمالزاده افزود: سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر برای رسیدن به اهداف شومشان از هیچ حقه‌ای دریغ نمی‌کنند، چنان که اگر از هوش خود در مسیر درست زندگی و یا خدمت به خلق استفاده می‌کردند، چه بسا موفقیت‌های زیادی را پیش روی خود هموار می‌یافتند.

 

او تصریح کرد: جاساز‌هایی که در خودرو برای انتقال مواد افیونی به نقاط مختلف کشور تعبیه می‌کنند را می‌توان شاهدی برای هوش سرشار مافیای قاچاق دانست. تعبیه محفظه‌هایی مابین قطعات خودرو که شاید ماه‌ها برای طراحی و اجرای بدون نقص آن زمان و هزینه صرف می‌شود.

 

البته هنوز برای اطمینان خاطر آنان از انتقال محموله خانمان سوز هموطنان به مقصد زود است؛ چون در مسیر انتقال، پلیس جان بر کف، خود را در مقابل ادعای زرنگی و هوش قاچاقچی مسئول می‌داند.

 

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی شهرستان فسا گفت: ماموریت و وظیفه پلیس، مقابله با سوداگران مرگی است که سود خودشان را در نظر می‌گیرند نه زندگی فلاکت بار معتاد و بیچارگی خانواده؛ خودرو را متوقف می‌کنند و مواد افیونی که ماه‌ها برای جاسازی آن در محفظه، زمان و هزینه صرف شده است، توسط پلیس کشف می‌شود.

 

او بیان کرد: اخیرا ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان فسا به خودرو سمندی هنگام عبور از محور شهرستان فسا مشکوک شده و به راننده دستور ایست را صادر کردند. 

 

جمالزاده اظهار کرد: راننده و سرنشین که خود را شخصیت بازی‌های رایانه‌ای تصور می‌کردند، در مقابل ایست پلیس، با سرعت زیاد متواری شدند و با استفاده از سیستم خاصی که در خودرو کار گذاشته بودند، ابتدا مانعی برای دید ماموران ایجاد کرده و در مرحله بعد، با فشردن دکمه‌ای که در زیر فرمان خودرو تعبیه شده بود، برای حرکت خودرو ماموران مانع سازی کرده و قصد داشتند با موفقیت از معرکه فرار کنند و به مرحله‌ی نهایی بازی مرگ که همان خانمان سوزی است، صعود کنند، اما در مقابل سرعت عمل پلیس و شگرد‌های خاص ماموران انتظامی، ناگزیر بازنده و خودرو متوقف شد.

 

او اضافه کرد: در بازرسی از خودرو، مقدار ۴۶ کیلو و ۴۰۰ گرم تریاک کشف شد، مواد افیونی که قرار بود در غرب کشور، چندین قاچاقچی و خرده فروش بهره خود را برده و در بسته بندی‌های مختلف از جمله چند گرمی به دست کسانی که چشم امید خانواده خود و آینده ساز ایران هستند، بدهند.

 

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی شهرستان فسا ادامه داد: پلیس برای مقابله با سوداگران مرگ از سرمایه جان می‌گذرد تا خانواده‌ای نابسامان نشود و ایران اسلامی، آباد بماند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.108 seconds.